Вебінар: Практичний вступ до Mobile Game Testing з Unity

Спікер(-и) події Катерина Капшук
Додати у Google Calendar

Початок вебінару о 19:00.

Донати

Якщо наші матеріали були корисними для тебе – ти можеш подякувати нашій платформі QAGroup, за безкоштовне навчання та інформацію, яка сприяє твоєму кар'єрному росту.

Подякувати

Опис події

Запрошуємо на безоплатний Вебінар: Практичний вступ до Mobile Game Testing з Unity.

Ми розглянемо специфіку тестування мобільних ігор, створених на Unity. Познайомимось з ігровими багами. Обговоримо підготовку якісного релізу версії в умовах обмеженого часу.

Вебінар допоможе ближче познайомитись з реальними видами багів, а також ти отримаєш корисні поради для відловлювання важких кейсів, засновані на реальних прикладах. Це дозволисть тобі краще зрозуміти сферу тестування мобільних ігор та її підводні камені. Також ти отримаєш навички використання двіжка Unity.

Головна цінність вебінару полягає у трансляції реального досвіду роботи над мобільною грою. Відбудеться ознайомлення з ігровим двіжком Unity, а саме практичні рекомендації та поради у використанні двіжка під час тестування.

Учасники разом зі спікером ознайомляться з поширеними видами ігрових багів, дізнаються про специфіку роботи тестувальника в умовах обмеженого часу (двотижневий спрінт) та отримають поради, які допоможуть їм побудувати якісний процес тестування у команді.

Game індустрія зараз динамічно розвивається, що супроводжується появою нових вакансій для QA-інженерів. Після вебінару ти зможеш зрозуміти чи цікава тобі ця сфера і як варто рухатись, щоб досягти в ній успіху.

План:

1. Специфіка тестування мобільних ігор, створених на Unity.

2. Види ігрових багів на реальних прикладах.

3. Побудова процесів: підготовка якісного релізу версії в умовах обмеженого часу.

4. БОНУС: Словничок геймдев тестера.

Практичні кейси, які будуть пропрацьовуватись на вебінарі:

1. Знайомство з інструментами Unity двіжка: що з цієї безлічі функцій потрібно тестувальнику.

2. Баги у мобільній грі: дослідження поширених випадків на реальних прикладах. Поради у знаходженні багів у мобільній грі.

3. Навчимося писати якісні ігрові баг-репорти, використовуючи словник геймдев тестера (бонус до вебінару).

Теоретичні знання, які отримає слухач на вебінарі:

1. Як побудувати процес роботи, якщо ти гейм-тестер і навколо завжди все "горить".

2. Види багів у мобільній грі.

3. Unity: теорія і практика.

Практичні навички, які отримає слухач після вебінару:

1. Використання Unity під час тестування.

2. Робота з багтрекінговою системою Asana (аналог Jira).

3. Написання ігрових баг-репортів.

4. Як працювати по скраму у світі мобільних ігор.

Інструменти, з якими ти ознайомишся:

1. Unity.

2. Asana (аналог Jira).

Кому буде цікаво:

  • Trainee/junior QA

Спікер:

Катерина Капшук

  • QA-cпеціаліст у сфері мобільних ігор, розроблених на Unity.
  • Спікерка працювала більш, ніж з десятком мобільних ігор та додатків, зокрема з VR проєктами.

Курси та події

Публікації

Відео