Тестування мобільних додатків від А до Я

Тестування мобільних додатків від А до Я

Частина 1

Мобільні технології та смарт-пристрої зараз знаходяться на піку популярності і визначатимуть майбутні тенденції та змінюватимуть світ. Можливо, ви розбираєтесь в мобільних технологіях навіть краще, ніж автори цієї статті.

image.png

Вступ до тестування мобільних додатків

Давно минули часи, коли головною функцією телефону було гучно дзвонити, а комп’ютер займав половину кімнати та був доступний невеликій кількості людей. Зараз вони відкривають нам новий світ та працюють як безвідмовні віртуальні помічники у всіх сферах життя.

Комп’ютери стали рушійною силою, яка змінила людські думки, поведінку, навчання і взагалі існування.

У наш час на ринку технологій переважають рішення для покращення мобільності. Нікому не хочеться спеціально вмикати ноутбук чи комп’ютер, щоб перевірити пошту чи глянути прогноз погоди, набагато простіше користуватись телефоном.

Тестування мобільних рішень, які надаються клієнтам, має надзвичайно важливе значення.

Поради у цій статті будуть корисними для тих людей, які вже займаються мобільним тестуванням, і для тестувальників початківців.

Види мобільного тестування

Існує загалом два види тестування, які проводяться на мобільних пристроях:

№1. Тестування обладнання:

Це тестування внутрішніх процесорів, обладнання, розміру екрану, роздільної здатності, пам’яті, камери, радіо, Bluetooth, WIFI тощо.

№2. Тестування програмного забезпечення або додатків:

Тестуються програми, які працюють на мобільних пристроях, та їх функціональність.

Види мобільних додатків:

  • Нативні додатки: власне програми створені для використання на такій платформі, як мобільні та планшетні ПК.
  • Мобільні веб-додатки — це серверні програми для доступу до вебсайтів на мобільних пристроях за допомогою різних браузерів, таких як Chrome, Firefox, з підключенням до мобільної мережі або WIFI.
  • Гібридні додатки — це комбінації нативних та мобільних веб-додатків. Вони працюють в онлайн/офлайн режимі і написані з використанням веб-технологій, таких як HTML5 та CSS.

Є кілька основних відмінностей між ними:

Нативні додатки прив’язані до однієї платформи (Android, iOS), тоді як мобільні веб-додатки можуть працювати більше ніж на одній операційній системі.

Нативні програми написані на таких платформах, як SDK, мобільні веб-додатки написані за допомогою технологій HTML, CSS, asp.net, Java, PHP тощо.

Для нативних додатків потрібна установка, для мобільних веб-додатків не потрібна.

Нативну програму можна оновити з App Store або Play Market, тоді як мобільні веб-програми оновлюються автоматично.

Для багатьох нативних додатків не потрібне з’єднання з Інтернетом, але для мобільних веб-програм це обов’язково.

Нативний додаток працює швидше за мобільні веб-програми і встановлюється з App Store або Play Market, мобільні веб-додатки — це доступні через Інтернет вебсайти.

Важливість тестування мобільних додатків

Тестування програм на мобільних пристроях:

  • Різний асортимент мобільних пристроїв з різними розмірами екрану та апаратною конфігурацією, наприклад, кнопкова клавіатура, сенсорний екран, трекбол тощо.
  • Широкий вибір мобільних пристроїв, такі як HTC, Samsung, Apple та Nokia.
  • Різні мобільні операційні системи, такі як Android, Symbian, Windows, Blackberry та iOS.
  • Різні версії операційної системи, такі як iOS 5.x, iOS 6.x, BB5.x, BB6.x тощо.
  • Різні оператори мобільних мереж, такі як GSM та CDMA.
  • Часті оновлення - (наприклад, Android - 4.2, 4.3, 4.4, iOS-5.x, 6.x) — з кожним оновленням рекомендується новий цикл тестування, щоб переконатися, що програма працює коректно.

Тестування мобільних додатків також є дуже важливим, оскільки клієнти вкладають мільйони у певний продукт, тож додаток з помилками та багами призведе до фінансових втрат, юридичних проблем та навіть може знищити імідж бренду.

Основна різниця між тестуванням мобільних додатків та десктопних програм:

Кілька очевидних аспектів, які відрізняють тестування мобільних додатків від тестування програм для настільних ПК:

  • Десктопна програма тестується на центральному процесорі, мобільна на телефонах (Samsung, Nokia, Apple та HTC).
  • Розмір екрану мобільного пристрою менший, ніж екрану ПК.
  • Мобільні пристрої мають менше пам'яті.
  • Мобільні телефони використовують мережеві підключення, такі як 2G, 3G, 4G або WIFI, десктопні використовують широкосмугові або комутовані з'єднання.
  • Засоби для автоматизації, що використовується для тестування десктопних програм, можуть не працювати на мобільних додатках.

Типи тестування мобільних додатків:

Для вирішення всіх вищезазначених технічних аспектів, проводяться такі типи тестування:

  • Тестування зручності використання — мобільний додаток повинен бути простий у використанні та забезпечувати задовільний рівень роботи для користувачів.
  • Тестування сумісності — тестування програми на різних мобільних пристроях, версіях операційних систем, у різних браузерах відповідно до вимог.
  • Тестування інтерфейсу — тестування опцій меню, кнопок, закладок, історії, налаштувань програми.
  • Тестування сервісів — тестування програми в режимі онлайн та офлайн.
  • Тестування ресурсів низького рівня — використання пам'яті, автоматичне видалення тимчасових файлів, проблеми розширення локальної бази даних.
  • Тестування продуктивності — тестування продуктивності програми шляхом зміни з'єднання з 2G, 3G на WIFI, спільного використання документів, споживання батареї тощо.
  • Тестування експлуатації — тестування резервних копій та плану відновлення, якщо акумулятор розряджається, або втрата даних під час оновлення програми з App Store/Play Market.
  • Тестування встановлення — перевірка програми шляхом її встановлення / видалення на пристроях.
  • Тестування безпеки — тестування програми для перевірки захисту інформаційної системи.

Стратегія тестування мобільних додатків

Тестова стратегія потрібна, щоб переконатись, що виконуються всі рекомендації щодо якості та ефективності.

1) Вибір пристроїв — проаналізуйте ринок та виберіть пристрої, які широко використовуються. (Це рішення здебільшого залежить від клієнтів. Клієнт або розробники додатків враховують фактор популярності певних пристроїв, а також маркетингові потреби програми, щоб вирішити, які телефони використовувати для тестування.)

2) Емулятори — їх використання надзвичайно корисне на початкових стадіях розробки, оскільки вони дозволяють швидко та ефективно перевіряти програму. Емулятор — це система, яка запускає програмне забезпечення з одного середовища в інше, не змінюючи самого програмного забезпечення.

Типи мобільних емуляторів:

1. Емулятор пристрою — надається виробниками пристроїв.

2. Емулятор браузера — емулює середовище мобільного браузера.

3. Емулятор операційних систем — Apple пропонує емулятори для iPhone, Microsoft для телефонів Windows і Google Android.

Рекомендовані інструменти

# 1) Kobiton

Kobiton — це доступна та надзвичайно гнучка хмарна мобільна платформа, яка прискорює тестування нативних, веб та гібридних додатків як на Android, так і на iOS за допомогою реальних пристроїв. Автоматизація тестів без використання скриптів допомагає легко створювати відкриті стандартні сценарії Appium для тестувальників без знання кодування.

image-1.png

Сайт Kobiton

Список декількох безплатних і простих у використанні емуляторів мобільних пристроїв

a) Mobile Phone Emulator — використовується для тестування телефонів, таких як iPhone, Blackberry, HTC, Samsung тощо.

image-2.png

b) MobiReady — дозволяє не тільки протестувати веб-програму, але й перевірити код.

image-3.png

с) Responsivepx — перевіряє відповіді веб-сторінок, зовнішній вигляд та функціональність вебсайтів.

image-4.png

d) Screenfly — це кастомізований інструмент, який використовується для тестування вебсайтів різних категорій.

image-5.png

3) Після завершення певного рівня розробки мобільного додатку, можна перейти до тестування на фізичних пристроях для реального тестування на основі сценаріїв.

4) Тестування на основі хмарних обчислень: запуск пристроїв у декількох системах або мережах через Інтернет, де додатки можна тестувати, оновлювати та керувати ними. Для тестування симулюється мобільне середовище на веб-основі для доступу до мобільного додатку.

image-6.png

Переваги:

  • Резервне копіювання та відновлення — хмарні обчислення автоматично виконують резервне копіювання ваших даних із віддаленого місцезнаходження, що полегшує відновлення даних, також місце для зберігання є необмеженим.
  • До хмар можна отримати доступ з різних пристроїв та з будь-якого місця.
  • Хмарні обчислення є економічно вигідними, простими у використанні, обслуговуванні та оновленні.
  • Швидке розгортання.
  • Вебінтерфейс.
  • Може запускати один і той же сценарій на декількох пристроях паралельно.

Недоліки:

  • Менший контроль — оскільки програма працює на віддаленому або сторонньому середовищі, користувач має обмежений контроль та доступ до функцій.
  • Проблеми з підключенням до Інтернету через налаштування та проблеми з мережею, які впливають на доступність та функціонування.
  • Проблеми безпеки та конфіденційності — існує ризик злому системи та витоку даних.

5) Автоматизація vs ручне тестування:

  • Якщо програма містить нову функціональність, протестуйте її вручну.
  • Якщо програма вимагає проведення тестування один чи два рази, зробіть це вручну.
  • Автоматизуйте сценарії для регресійних тестів.
  • Автоматизуйте сценарії для складних сценаріїв, які забирають багато часу, якщо їх виконувати вручну.

Для тестування мобільних програм доступні два типи засобів автоматизації:

Об’єктноорієнтовані інструменти для мобільного тестування — автоматизація шляхом перетворення елементів на екрані пристрою в об’єкти. Цей підхід не залежить від розміру екрану і в основному використовується для пристроїв Android.

Інструменти: Ranorex, jamo solution

Візуально орієнтовані інструменти для мобільного тестування — створюють сценарії автоматизації на основі екранних координат елементів.

Інструменти: Sikuli, Egg Plant, RoutineBot

6) Налаштування мережі - це також необхідна частина мобільного тестування. Важливо перевірити програму в різних мережах, таких як 2G, 3G, 4G або WIFI.

Тестові кейси для тестування мобільного додатка

Окрім тестових кейсів, які перевіряють функціональність мобільного додатку, його тестування вимагає спеціальних тестів, які повинні охоплювати наступні сценарії.

  • Використання акумулятора — важливо відстежувати споживання батареї під час запуску програми на мобільних пристроях.
  • Швидкість роботи програми — час відгуку на різних пристроях, з різними параметрами пам'яті, з різними типами мережі тощо.
  • Вимоги до даних — для встановлення, а також для перевірки того, чи зможе завантажити додаток користувач із обмеженим тарифним планом.
  • Вимоги по пам’яті – для завантаження, встановлення та запуску додатка.
  • Функціональність програми — переконайтеся, що програма не виходить з ладу через збій мережі тощо

Зразки тестових кейсів для тестування мобільних додатків

Типові дії та процеси у тестуванні мобільних додатків

Обсяг тестування залежить від ряду вимог, які потрібно перевірити, або від масштабу внесених змін до програми. Якщо змін мало, можна провести санітарне тестування. У разі серйозних та / або складних змін рекомендується повна регресія.

Процес мобільного тестування:

Крок 1. Визначте типи тестування: якщо програма працює через браузер, обов’язковим є тестування цієї програми на всіх підтримуваних браузерах за допомогою різних мобільних пристроїв. Нам потрібно провести тестування, щоб перевірити зручність використання, функціональність та сумісність з різними браузерами за допомогою комбінацій мануальних і автоматичних тестів.

Крок 2. Ручне та автоматизоване тестування

Якщо використовується методологія Agile з 2-тижневими ітераціями, кожні два тижні команда розробників випускає нову збірку для команди тестування, і тестувальники будуть запускати свої тестові кейси в налаштованому середовищі. Команда автоматизаторів створює скрипти для перевірки базових функціональних можливостей і запускає скрипти, які допомагають визначити, чи є нова збірка достатньо стабільною для тестування. Після цього, команда тестування вручну перевіряє нову функціональність.

JIRA використовується для написання критеріїв прийняття; ведення тестових кейсів та логування/ повторної перевірки дефектів. Як тільки ітерація закінчується, розробники проводять мітинг щодо планування ітерації. Команда, власник продукту, бізнес-аналітик та команда з контролю якості обговорюють, що пройшло добре, а що потрібно вдосконалити.

Крок 3. Бета-тестування: після завершення регресійного тестування командою контролю якості, починається приймальне тестування на боці клієнта. Повторно перевіряються усі помилки, щоб переконатися, що усі вони були виправлені, і програма працює належним чином у кожному підтримуваному браузері.

Крок 4. Тестування продуктивності: команда тестувальників перевіряє продуктивність мобільної веб-програми, використовуючи скрипти у JMeter та різні навантаження на додаток.

Крок 5. Тестування браузера: мобільна веб-програма тестується в багатьох браузерах — як за допомогою різних інструментів для симуляції середовища, так і на реальних мобільних пристроях.

Крок 6. План релізу: процес тестування переходить у стадію, де проводиться остаточний цикл перевірки на пристроях, щоб переконатися, що наш продукт готовий до релізу.

Як тестувати мобільні програми на платформах Android та iOS

image-7.png

Тестувальникам які працюють на iOS і Android платформах, дуже важливо знати різницю між ними. iOS та Android мають багато відмінностей у зовнішньому вигляді, переглядах програм, стандартах кодування, продуктивності тощо.

Основна різниця між тестуванням Android та iOS

# 1) Одна з основних відмінностей це дуже велика кількість різних пристроїв на Android на мобільному ринку з різною роздільною здатністю та розмірами екрану.

Наприклад, розмір Samsung S2 дуже малий у порівнянні з Nexus 6. Існує велика ймовірність, що макет та дизайн програми буде спотворюватись на одному з пристроїв. Ймовірність нижча для пристроїв на iOS, оскільки на ринку доступна набагато менша кількість моделей і в багатьох телефонів подібна роздільна здатність.

Наприклад, до появи iPhone 6 і вище всі старіші версії мали схожий розмір.

# 2) Для Android, розробники повинні використовувати зображення 1x, 2x, 3x, 4x та 5x для підтримки роздільної здатності зображень для всіх пристроїв, тоді як iOS використовує лише 1x, 2x та 3x. Проте тестувальник відповідає за те, щоб зображення та інші елементи інтерфейсу відображалися правильно на всіх пристроях.

Діаграма для розуміння поняття роздільної здатності:

image-8.png

# 3) Оскільки ринок заповнений пристроями Android, код повинен бути написаний таким чином, щоб продуктивність залишалася стабільною. Цілком ймовірно, що ваш додаток може працювати повільніше на старіших пристроях.

# 4) Інша проблема Android полягає в тому, що оновлення програмного забезпечення доступне не для всіх пристроїв одночасно. Виробники пристроїв вирішують, коли потрібно оновити свої пристрої. Тому важливо перевіряти все як на новій, так і на старій ОС.

Крім того, розробники повинні модифікувати свій код для підтримки обох версій.

Наприклад, коли з’явився Android 6.0, відбулися серйозні зміни, оскільки ця ОС почала підтримувати дозволи на рівні програми. Користувач міг змінювати дозволи (місцезнаходження, контакти) також на рівні програми.

Тепер команда тестувальників повинна перевіряти, що вікно з запитами відображається під час встановлення додатку на версіях Android 6.0 і вище та не відображається на нижчих версіях.

# 5) З точки зору тестування, тестування перед збіркою (тобто тестування бета-версії) відрізняється на обох платформах. Якщо в Android користувач додається до списку бета користувачів, він може бачити оновлену бета-версію в Play Store, лише якщо зайти у Play Store із тим самим ідентифікатором електронної пошти, яку додано для бета-користувача.

Ключові фактори у мобільному тестуванні:

Визначте власний обсяг тестування

Деякі тестувальники просто зосереджуються на тому, що можуть перевірити візуально, а решта захоплені усім тим, що працює за лаштунками будь-якого мобільного додатка.

Якщо ви iOS / Android тестувальник, вам варто ознайомитися з деякими загальними обмеженнями / основними функціональними можливостями на Android або iOS, оскільки це завжди дає переваги у роботі.

Приклади:

  • Ми не можемо змінити дозволи, такі як доступ до камери, пам’яті тощо, на рівні програми на пристроях Android, які мають версію нижче 6.0.1.
  • Для iOS пристроїв з версією вище 10.0 використовується Callkit. Callkit — це платформа для iOS, яка використовується додатками з функцією дзвінків та відображає дзвінки у повноекранному режимі, коли користувачу надходить вхідний дзвінок з WhatsApp, Skype тощо, тоді як для нижчих версій iOS, цей дзвінок був у вигляді банера сповіщення.
  • Багато з вас могли зіткнутися з проблемами в Paytm, коли ваш додаток не перенаправляє вас на платіжну сторінку банку, якщо ви хочете додати гроші на свій рахунок. Можна подумати, що це проблема з нашим банком або сервером Paytm, але причиною може бути просто те, що компонент AndroidSystemWebView не оновився.
  • Простими словами, щоразу, коли програма відкриває будь-яку вебсторінку, компонент AndroidSystemWebView повиннен оновитись.

image-9.png

Не обмежуйте тестування

Тестування не повинно обмежуватися лише вивченням мобільного додатку та логуванням помилок. Ми, як QA, повинні знати про всі запити, які потрапляють на наш сервер, і відповіді, які ми отримуємо від нього.

Налаштуйте Putty для перегляду логів або перевірки логіки для них залежно від того, що використовується на вашому проєкті. Це не тільки допомагає дізнатись більше про повний цикл роботи програми, але також дозволить отримати більше ідей та сценаріїв для тестування.

image-10.png

Причиною для аналізу логів є те, що в них зберігаються різні винятки, які неможливо побачити на рівні інтерфейсу програми, тому ми їх не помічаємо.

Отже, чи повинні ми їх ігнорувати якщо вони невидимі для користувача?

Ні, не повинні. Вони не впливають на інтерфейс, але можуть свідчити про можливі збої у роботі програми або імовірність відмови системи у майбутньому, тож аналіз логів за допомогою різних інструментів, які реєструють час збоїв та модель пристрою, дозволить краще проводити тестування.

Якщо тестувальник бачить збій програми, то чи потрібно перевіряти ще і журнал логування помилки?

Є деякі збої, які можуть бути невидимі на рівні інтерфейсу, але вони зберігаються у логах спеціальних сервісів (так звані crashlytics). Вони можуть бути пов’язані з витоками пам’яті або з продуктивністю роботи додатку.

Крос-платформне тестування

Тестування взаємодії між платформами є дуже важливим.

Скажімо, ви працюєте над месенджером, таким як WhatsApp, який підтримує надсилання зображень та відео, а програма розроблена для iOS та Android платформ (розробка може бути як паралельною, так і відбуватись у різні періоди).

Переконайтеся, що ви перевірили взаємодію Android та iOS, тому що iOS використовує “Objective C”, тоді як програмування для Android базується на Java, і через те, що обидва вони будуються на різних платформах, іноді додаткові виправлення потрібно робити на стороні самого додатку.

Слідкуйте за розміром вашого мобільного додатка

Ще одна важлива порада для мобільних тестувальників — продовжуйте перевіряти розмір своєї програми після кожного релізу.

Ми повинні переконатись, що розмір програми не досягає такої межі, що кінцевий користувач не захоче завантажувати цю програму через її великий розмір.

Тестування сценаріїв оновлення додатків

Для мобільних тестувальників дуже важливим є тестування оновлення програми. Переконайтеся, що ваш додаток не завершує роботу аварійно під час оновлення.

Зберігання даних також є настільки ж важливим, як і будь-які налаштування, збережені користувачем у попередній версії, всі вони повинні зберігатися під час оновлення програми.

Наприклад, користувач міг зберегти дані своєї банківської картки в таких додатках, як PayTm тощо.

ОС пристрою може не підтримувати додаток

Звучить цікаво?

Так, багато пристроїв можуть не підтримувати ваш додаток. Ви, мабуть, бачили такі попередження чи сповіщення, що певні пристрої можуть не підтримувати додаток або певні його функції, або він може бути несумісним з ОС чи з якоюсь її версією.

Спробуйте використовувати свій додаток на власних пристроях, окрім тих, якими ви користуєтесь в офісі. Цілком можливо, що ви можете побачити невиявлені досі проблеми.

Тестування дозволів програми

Наступним у списку є тестування дозволів мобільних додатків. Майже кожна друга програма просить своїх користувачів доступ до контактів телефону, камери, галереї, місцезнаходження тощо.

Реальний приклад:

Месенджер з функцією обміну зображеннями та аудіофайлами і відхиленим доступом до пам’яті телефона, при виборі опції Камера, не дозволить відкрити її, поки не змінити доступ у налаштуваннях, оскільки версія Android Marshmallow не дозволяє використання камери для таких програм з відсутнім дозволом на використання пам’яті.

Ця сфера застосування поширюється і на перевірку того, що програма не просить зайві дозволи.

Будь-який кінцевий користувач, знайомий з індустрією програмного забезпечення, не буде завантажувати програму, для якої запитується забагато дозволів. Якщо ви видалили будь-яку функцію зі свого додатка, не забудьте видалити її запити на зайві дозволи і переконайтесь що ваш додаток не потребує їх (наприклад запит на доступ до телефонної книги у додатку калькулятора).

Порівнюйте свій додаток з подібними та популярними додатками на ринку

Якщо у вас є сумніви, перевірка інших подібних програм на тій ж платформі може стати аргументом у питаннях щодо певної функціональності, яку ви тестуєте.

Перегляньте критерії відмов щодо додатків від Apple

Більшість із нас, можливо, стикалися з ситуаціями, коли Apple відмовляє у публікації додатків. Ця тема не зацікавить більшу частину читачів, але завжди добре знати про загальну політику Apple.

Як тестувальникам, нам важко врахувати технічні аспекти, але все ж існують певні критерії щодо відхилення публікації додатку, які ми можемо перевіряти.

Перегляньте Як уникнути відмови у публікації додатку

Завжди тримайте руку на пульсі новин

Бути тестувальником означає не тільки отримувати запити від програмістів чи менеджерів. Якщо ви захоплені тестуванням, тоді завжди ідіть нога в ногу з новинками. Спробуйте брати участь у процесах, які відбуваються задовго до того, як ви отримаєте продукт для тестування.

Найголовніше, продовжуйте моніторити JIRA, QC, MTM або те, що використовується на вашому проєкті, щоб бути в курсі останніх запитів від клієнтів та бізнес-аналітиків. Також будьте готові поділитися своїми думками, якщо вам потрібні зміни. Це стосується всіх тестувальників, які працюють на різних доменах та платформах.

Поки ми не відчуваємо продукт як власний, ми ніколи не дамо ніяких пропозицій щодо покращень чи змін до існуючих функціональних можливостей.

Тримайте додаток у фоновому режимі протягом тривалого часу (12-24 годин)

Додаток може аварійно завершити роботу після запуску, скажімо, приблизно через 14 годин роботи у фоновому режимі.

Причиною може бути закінчення терміну дії токена. Додаток чату при запуску після 12-14 годин на фоновому режимі може призупинитись і не зможе під’єднатись без перезапуску. Такі речі дуже важко вловити, і це певним чином робить мобільне тестування складнішим та креативнішим.

Тестування продуктивності вашого додатка

У мобільному світі ефективність вашого додатка впливає на те, чи він отримає визнання у всьому світі. Для команди тестувальників є важливим перевіряти відповідь програми та, що важливіше, як вона працює, коли велика кількість користувачів використовує її одночасно.

Приклад:

Ви всі, напевно, обирали опцію ДОДАТИ ГРОШІ в додатку PayTm, яка потім показує залишок на рахунку. Якщо ми розглянемо, що відбувається за лаштунками, то це запит, який надходить на сервер із PayTm UserID, та відповідь від сервера з залишком на вашому рахунку.

image-11.png

Вищезазначений випадок стосується ситуації, коли один користувач відправляє запит на сервер. Потрібно переконатись, що навіть коли це роблять 1000 користувачів, сервер повинен своєчасно повертати відповідь, оскільки головною метою є зручність використання для кінцевих користувачів.

Висновок

Мобільне тестування на початку здається дуже простим, але, заглиблюючись у нього, ви розумієте, що нелегко забезпечити, щоб всі розроблені додатки, працювали безперебійно на тисячах пристроїв у всьому світі.

В основному ви бачите програми, які підтримуються лише в останніх версіях ОС. Однак обов’язком тестувальників є переконатись, що жодний сценарій не залишився поза увагою.

Такі сценарії, як споживання батареї, перевірка вхідних переривань (дзвінки, SMS), тестування в різних мережах (3G, Wi-Fi), тестування під час комутації мереж, тестування без специфічного, чітко визначеного тестового сценарію тощо є дуже корисними.

Велике значення має ставлення до роботи, якщо ви не любите її, ви не будете цікавитись новими технологіями у сфері мобільного тестування.

Завдання з часом стають одноманітними, але є багато речей, які ми можемо зробити самостійно, щоб вони стали цікавішими.

Розробляючи правильну стратегію тестування, вибираючи мобільні симулятори, пристрої та інструменти, ми можемо покращити охоплення вимог тестами,і це допоможе нам включити тести на основі безпеки, зручності використання, продуктивності, функціональності та сумісності.

Продовження:

Записи подій з тестування мобільних додатків:


Переклад Лілії Вариводи

Оригінал статті

Курси та події

Публікації

Відео