Що таке Change management?

Що таке Change management?

Change management (Управління змінами, або включення змін) – це ІТ-практика, розроблена для мінімізації збоїв у роботі ІТ-сервісів під час внесення змін до критичних систем і служб. Це додавання, зміна або видалення всього, що може мати прямий або непрямий вплив на програму.

Така практика управління змінами:

  • призначена для зменшення інцидентів і відповідності нормативним стандартам;
  • забезпечує ефективне та оперативне внесення змін до ІТ-інфраструктури та коду.

Реєструйся на вебінар Change management in fixed-price projects та будуй успішний процес управління змінами на fixed-price проєктахchange_management_in_fixed-price_projects_1.300x0.jpeg.pagespeed.ce.A0iuM-uSUg.jpg

Незалежно від того, чи ти розгортаєш нові сервіси, керуєш наявними чи вирішуєш проблеми в коді, сучасні підходи до управління змінами забезпечують контекст і прозорість, уникають вузьких місць і мінімізують ризики.

Change management в ІТ – це управління ІТ-послугами (ITSM), яке полегшує організації розгортання запитів на зміни до ІТ-інфраструктури.

Це допомагає організації запитувати, розставляти пріоритети, авторизувати, затверджувати, планувати та впроваджувати будь-які зміни.

Незалежно від того, складні чи прості зміни, якісний процес управління ними допоможе контролювати ризики та мінімізувати збої у роботі послуг.

Хороший і поганий change management

Скажімо, що є абсолютно нова технологія, яку компанія хоче запровадити в усій організації. За допомогою керування змінами та випусками цей процес стає більш гладким та ефективним. Чому це важливо? Тому що кожна зміна, яка вноситься у свою інфраструктуру, може призвести до помилок або проблем. А це, своєю чергою, призводить до порушення роботи послуг. Це також призводить до простоїв систем і зниження продуктивності персоналу служби обслуговування.

Насправді погане управління змінами може призвести до багатьох, навіть дуже серйозних, інцидентів.

Правильний Change management захищає команду від будь-яких непотрібних помилок. А якщо трапиться помилка? Завдяки програмному забезпеченню можна легко відстежити всі зміни та визначити, де щось пішло не так.

Change management: які бувають зміни?

У ІТ-управлінні змінами є три різні класи змін: стандартні, звичайні та екстрені зміни. Кожен клас змін керується по-різному:

Standard changes

Стандартні зміни. Це зміни в службі або в ІТ-інфраструктурі. Тут процес впровадження та ризики відомі заздалегідь. Керування цими змінами здійснюється відповідно до політики, яка вже існує в ІТ-організації. Приклад стандартної зміни: установка нового принтера або програмного забезпечення на ноутбук.

Normal changes

Нормальні зміни, які мають пройти процес змін, перш ніж їх можна буде схвалити та запровадити. Якщо вони мають високий ризик, консультативна рада вирішує, чи будуть вони впроваджені. Звичайною зміною може бути переміщення нового проєкту розробки у виробництво або додавання нового сервера.

Emergency changes

Екстрені зміни, які необх
ідно здійснити якомога швидше. Приклад екстреної зміни: необхідність усунути порушення безпеки, що вимагає виправлення для великої кількості робочих станцій.

Джерело

  • Якщо проєкту потрібні зміни, необхідно вміти їх правильно менеджити – такі навички точно знадобляться тобі в роботі.

Реєструйся на вебінар Change management in fixed-price projects та будуй успішний процес управління змінами на fixed-price проєктах

change_management_in_fixed-price_projects_1.300x0.jpeg.pagespeed.ce.A0iuM-uSUg.jpg

✓ Швидше впроваджуй зміни

✓ Відстежуй хід змін в ІТ-інфраструктурі

✓ Зроби свій процес change менеджменту в ІТ більш прозорим, покращуючи спілкування із зацікавленими сторонами

✓ Легко відстежуй впровадження будь-яких змін, якщо щось піде не так

✓ Покращуй оцінку витрат на будь-які запропоновані зміни

Реєструйся тут: https://bit.ly/34AVyTb

Курси та події

Публікації

Відео