Практичний курс: Тестування Відеоігор

Викладач(-і) курсу Іван Вила
Додати у Google Calendar

На цьому курсі ти зможеш дізнатися як виглядає процес розробки відеоігор. Чим він відрізняється від розробки іншого софту Чим саме займається Game QA і яка його роль в процесі розробки відеогри. Дізнаєшся про всі основні нюанси роботи QA в Game Development. Зрозумієш як використовувати свої знання з тестування в роботі саме з відеоіграми. Закріпиш це на практиці з реальними проектами!

  • Опис курсу
  • Програма курсу
  • Часті запитання
  • Відгуки випускників

Чого студент дізнається по завершенню курсу?

  • Як виглядає процес розробки відеоігор (GDLC)
  • Як ігри відрізняються від розробки іншого софту
  • Основні нюанси роботи QA в Game Development
  • Основні тест-дизайн техніки створення тест-кейсів для відеоігор
  • Тестування відеоігор на різних платформах Desctop, Console, Mobile
  • Що таке Playtest, для чого це потрібно і як його проводити?

і найголовніше:

  • Закріпите отримані знання на практичних заняттях на мінімум 4-х реальних проектах, включаючи участь у реальних плейтестах відеогри в офісі Shadow Masters Games Studio

Зареєструватись на курс

Fundamentals of Game Testing

  • Principles of Game Testing
  • Why the Game Tester is someone bigger than QA/QC
  • Game Development Life Cycle and how it looks from the inside
  • Game Testing process and how to not become crazy with all these things

Game Testing Strategy

  • Game Testing types
  • Game Testing approaches

Game Test Design techniques

  • Static techniques
  • Dynamic techniques (2 lections)
  • Practice

Specifics of Game Testing for different platforms

  • Main points, which you should take into account for Game Testing on different platforms
  • Practice. Part 1. Mobile, Consoles (g-pad controlling games)
  • Practice. Part 2. PC games

Testing of InGame Balance and Playtests

  • Balance testing
  • Playtests and Feedback gathering
  • Practice. Take a part in the real Playtests in Shadow Masters
  • Games studio

Additional lections

  • Basics of Game Design and how the design team works with QA
Курс по тестуванню відеоігор мені дуже сподобався. Метою проходження курсу для мене була саме можливість познайомитись як саме проводиться тестування ігор і чи вірно колись тестувала ігри (до цього працювала у фічерному підрозділі, але на слотах). І хоча деяка теоретична база для мене була знайома, але все ж було щось нове як з теоретичної точки зору, так і з практичної. Що ж було нове для мене? - як саме виглядає SDLC для ігор і як має виглядати - що таке плейтести та як їх організовувати - тестування балансування в іграх (це найцікавіша тема була і дуже нова для мене. До цього не замислювалась, що таке потрібно тестувати і як саме) - як саме застосовувати техніки тест дизайну у розрізі ігор (приклади застосування техніки класів еквівалентності та граничних значень в моїй голові до курсу асоціювались тільки з текстовими полями вводу) - лекція від гейм дизайнера про напрямки гейм дизайну і як виглядає прототип - тестування дестопних ігор (до цього не було практики тестувати такий напрям розробки) Теоретичні матеріали лекції Дуже класно, що теоретична частина викладалась саме з точки зору ISTQB, так як для початківців це є дуже важливим у викладанні тестування - одразу вчити як має бути згідно міжнародних стандартів. Але окрім цього були і приклади з реального життя - як діє на реальному проекті, що також є важливим, так як усі проекти дуже різні, і процеси потрібно адаптувати під проект та під бізнес. Практична частина та домашні завдання Для мене було плюсом як наявність практики, так і завдання, що дозволяють більше дослідити цю сферу, якщо ти про неї або мало знаєш, або ніколи не працював в ній. На практичних заняттях було охоплено всі напрямки тестування ігор - десктопні, мобільні, консольні. Крім цього, кожна домашка підв'язана до кожної теми. І потрібно було інколи поламати голову, щоб знайти потрібну інформацію для домашки. На мій погляд, курс дуже гарний і корисний для початківців - все дуже структуровано було побудовано. Намагались охопити всі аспекти розробки і тестування. Думаю, що буде цікаво і для людей з досвідом, які хочуть нові челенжі для себе - спробувати новий напрямок. Формат проведення - онлайн чи офлайн? Проходила в режимі онлайн, всі лекції та домашки були доступні. Але на мій погляд, офлайн формат був би кращим через можливість обсудити в колективі якусь тему. І дуже хотілось на власні очі побачити як проходить плейтест в реальній гейм студії і відчути цю атмосферу. І на останок хочу сказати, що курс дуже крутий, так тримати! І ігри, що тестували, також дуже прикольні. Було дуже приємно, що це були реальні ігри, а не спеціально написані забаговані проекти для проведення курсу. Дуже цікаво було знаходити якісь цікаві багулечки, а не щось очевидне і зроблено так навмисно для навчальних цілей.

Olha Liashchevska

Звернув увагу на дану школу і в загальному пройшов курс по тестуванні. Основними плюсами вважаю: проведення багатьох семінарів, воркшопіп і курсів в сфері тестування ПО; навчання по використанні різних програм для автоматичного тестування; привітливі працівники з бажанням допомогти/підказати; розуміння керівництва і досвіду роботи в даному напрямку; гнучкий підхід до «студентів». Відвідав декілька семінарів і воркшопів, і відслідковую в мережі всі події які проводить школа. Приємно було бачити керівника на великих семінарах які відбувались у Львові, а не тільки в школі, і проходити пробні співбесіди з працівниками HR.

Михайло Стадник

Враження про курс? Насправді нічого особливого, мабуть, такі як і у всіх: багато нового матеріалу, домашнє, спілкування, практика і тд. Тому загальна враження є позитивним. Лектор мега позитивна і хороша людина, яка легко і доступно пояснювала матеріал. Під час занять була невимушена атмосфера, все проходило з гумором та обговоренням матеріалу ,задавалось безліч питань на які Іван і відповідав. Хоч і часу на курс в нас не було багато ми охопили всі основні поняття і принципи QA. Відсутність часу трохи була помітна ,бо все таки це не є легкі теми для тих хто ніколи не займався цим, але Іван старався компенсувати це прикладами з його досвіду та прикладів з своїх проектів. Були також 2 «Воркшопи», які провели дизайнер та девелопер із компанії(які в свою чергу теж розказали коротко про особливості їх роботи в компанії). Були також практичні заняття, де ми пробували все що осягнули за цей курс навчання. З яскравих моментів можна виділити остання практичне заняття, яке ми провели в компанії(в якій працює Іван). Курс хороший, лектор провів його круто, нарікання тільки на те що короткий курс, а все решта терпимо(жарт, все файно).

Marko Bilyak