Що робити, якщо багів немає?

19.12.2016

Що робити, якщо багів немає?

Іноді тестер стикається з тим, що програмні продукти не містять дефектів. Під час таких періодів користувачі самі не можуть знайти помилок і невідповідності в продукту після продакшину. Це є доказом того, що стратегія тестування була ефективною, і код продукту був написаний якісно.

Таким чином, проводячи функціональне тестування, перевірку безпеки, системне тестування, контроль роботи, навантажувальне тестування чи інші типи перевірки, команда тестування виконала роботу якісно, навіть, якщо баги не були знайдені.

Але іноді тестер може відчувати себе некомфортно через відсутність багів, і його самооцінка дещо знизиться. В такому випадку не варто розчаровуватись, все можна легко налагодити.

Як не втратити рівноваги, коли багів немає?

  • Спеціаліст може встановити онлайн лічильник, який будет фіксувати кількість днів, коли об’єкт працював на продакті без помилок. Такий лічильник можна запустити на корпоративному сайті.
  • Хорошою ідеєю буде подача інформації про проведені процедури тестування у формі тест-звітів. Таким чином, спеціаліст зможе легко проаналізувати ефективність проробленої роботи і поділитись результатами із іншими учасниками команди.
  • Якщо тестер і розробник працювали разом з початку процесу розробки, і це призвело до релізу продукту без виявлення помилок, то їм слід привітати одне одного і обговорити подальшу співпрацю.
  • Тестер може спробувати пошукати баги у тій чи іншій галузі системи, яку вже перевіряли його колеги, виконуючи ручне чи автоматизоване тестування. Ще одна перевірка ніколи не буде зайвою.

Якщо користувачі не знайшли в продукті багів, то це є великим успіхом для команди тестування. Спеціалістам слід гордитись цим.