ЛінкедІн та фокуси пошуку роботи через ЛінкедІн

31.01.2016

Автор: Ірина Матвіїв

 

        Нещодавно відбувся мій майстер-клас «ЛінкедІн та фокуси пошуку роботи через ЛінкедІн», ідея проведення якого та власне і сама організація, належить компанії, яка займається підготовкою висококваліфікованих спеціалістів з тестування програмного забезпечення «Quality Assurance Group».

 

        По підсумках проведеного майстер-класу, а також для тих хто не зміг на нього потрапити і виникла ідея написати статтю, яка б узагальнила весь викладений матеріал в короткий цикл порад для тих хто знаходиться в пошуку роботи.  

Отже, що таке ЛінкедІн, і чому йому присвячується так багато уваги?

 

        ЛінкедІн - це соціальна мережа, яка значною мірою відрізняється від традиційних соціальних мереж, оскільки її призначенням є встановлення ділових контактів, пошук роботи та пошук кваліфікованих спеціалістів.

 

         Заснував соціальну мережу для ділових контактів ЛінкедІн, Рейд Хофман в грудні 2002 році, і вже з травня 2003 року вона почала працювати.

 

          В ЛінкедІні представлені компанії більше 200 країн світу. Що ж стосується ситуації в Україні, то ця соціальна мережа набирає популярності з кожним роком, однак найбільше тут зареєстровано представників ІТ бізнесу, топ- менеджменту, маркетингу та рекрутингу. Власне 94% рекрутерів використовує ЛінкедІн як найефективніший інструмент для пошуку та підбору спеціалістів, однак активність українських шукачів роботи в цій соціальній мережі залишається досить низькою.

 

         Що ж найбільше впливає на конкурентоздатність та привабливість Вашого профілю?

Нижче я наведу покрокову інструкцію використовуючи яку, Ви зможете підняти рейтинг Вашого профілю та стати помітним для Ваших потенційних роботодавців. 

 

        Отже, почнемо з заповнення профілю, бажано заповнити його на двох мовах (англійська та українська) це збільшить Ваші шанси потрапити в результати пошуку, при введенні в формі пошуку назви вашої посади українською або англійською мовами.

Наступне, на що варто звернути увагу, це фотографія. На мою думку вона повинна бути! Саме Ваше фото з привітною посмішкою найперше приверне увагу роботодавців до Вашого профілю. Але не слід забувати, що ми відкриваємо профіль в соціальній мережі для ділових контактів, отже фото повинно відповідати роду Вашої діяльності та вимогам, які ставлять до ділових фотографій, обличчя повинне займати більшу частину фотографії.

 

         Якщо Ви додаєте обкладинку до профілю, вона повинна підкреслювати Вашу особистість та належність до певного виду діяльності, а також гармонійно поєднуватись з Вашою основною фотографією.

 

        Наступними Вашими кроками буде детальне заповнення профілю. ЛінкедІн старанно Вам в цьому допомагатиме своїми запитаннями та підказками. Звертайте увагу на показник ефективності заповнення профілю, що розташований з правого боку і має вигляд кола, наповненість якого і є показником успішності Вашого профілю, тому потрібно прагнути до позначки 100%.

 

       По можливості заповніть усі запропоновані розділи, особливу увагу зверніть на розділ «Загальна інформація»  в якому зазначте ключові слова, які притаманні Вашій професії, опишіть цими словами свої вміння, навики, досвід роботи, такі ж ключові слова вказуємо в описі Ваших посадових обов’язків на останніх двох-трьох місцях роботи. Ставити акцент на ключових словах, важливо, з огляду на специфіку пошуку, якщо дані слова часто використовують під час пошуку схожих до Вас спеціалістів, це збільшує Ваші шанси потрапити в результати пошуку.

 

       Також чітко вкажіть посаду та компанію в якій Ви працюєте на даний час, якщо Ви знаходитесь в пошуку роботи, це також варто вказати в «шапці» Вашого профілю.

 

        Заповнюючи розділ «Освіта» вказуємо навчальні заклади та курси, які Ви закінчували, якщо вони мають відношення до роду Вашої діяльності.

 

        Ваш профіль не почне працювати на Вас, якщо у Вас буде менше 50 контактів, тому шукайте знайомих, імпортуйте контакти через електронну пошту, додавайте незнайомих Вам людей (спеціалістів схожих на Вас, рекрутерів цікавих Вам компаній).

Якщо Ви хочете отримувати пропозиції роботи, обов’язково детально заповніть розділ контактні відомості вказавши в ньому Ваші телефони, електронну адресу та скайп.

 

       Додатковою перевагою буде доповнення Вашого профілю сертифікатами, дипломами, грамотами, зразками робіт, опублікованими статтями, проектами, презентаціями та результатами тестів.  

       Для того, щоб бути в курсі подій та новин, а також, щоб заявити про себе, варто бути активним учасником якомога більшого числа груп, які мають відношення до Вашої діяльності, брати активну участь в обговореннях, ділитись власним досвідом, задавати запитання, які Вас турбують, а також варто додаватись в груп рекрутерів, там Ви зможете дізнатись про нові вакансії.

 

        Окрім груп, дуже важливо відслідковувати сторінки компаній, які Вас цікавлять, це дасть Вам можливість більше дізнатись про діяльність даних компаній, переглянути список співробітників, та по можливості додати їх до своїх контактів, а також дізнаватись про відкриті вакансії цих компаній.  

 

        Не забудьте додати всі Ваші навики, це дасть можливість іншим користувачам з числа Ваших ділових контактів підтвердити їх, та зробить Ваш профіль більш привабливим.

 

         Назву кілька найважливіших способів професійного просування в соціальній мережі ЛінкедІн: - пишіть рекомендації друзям та підтверджуйте їхні навики; - просіть написати рекомендації Вам, це зробить Вашу сторінку більш привабливішою; - відвідуйте профілі інших користувачів, це викличе інтерес до Вашого профілю; - додавайте до контактів людей, які є для Вас цікавими;

-переглядайте профілі тих користувачів, які переглядали Ваш профіль;

- підпишіться на нові вакансії;

- додавайте в контакти рекрутерів цікавих Вам компаній та активно спілкуйтесь з ними, розповідайте про себе, надсилайте своє резюме та просіть внести його в базу кандидатів їхньої компанії.

 

         Для того, щоб збільшити інтерес до свого профілю варто публікувати новини про свою діяльність, ділові поїздки, інформацію про участь у конференціях, семінарах, коментувати пости інших людей, додавати нові контакти та час від часу оновлювати в профілі інформацію про себе.

 

         Отже, на рейтинг Вашого профілю, а іншими словами, на те як часто Ваш профіль буде з’являтись в перших позиціях при пошуку, впливає:

-         кількість контактів;

-         кількість спільних контактів з шукачем;

-         назви посад, проектів, компаній;

-         повнота заповнення профілю.

 

         І на завершення поділюсь з Вами кількома секретами, які допоможуть цікаво і ефективно користуватись власним профілем в ЛінкедІн:

-         контактуючи з іншими користувачами, Ви можете залишати свої нотатки в їхньому профілі, які будуть залишатись помітними лише для нас, ці нотатки можна внести в розділ: «Контактні відомості», в цей спосіб Ви можете зазначати коли і на яку тему спілкувались з даним користувачем, або внести інші нотатки, які можуть бути корисними для Вас в майбутньому.  

-         не забувайте перевірити, як Ваш профіль виглядає для інших користувачів, яку інформацію про Вас вони можуть бачити, а яка є прихованою;

-         інформуйте мережу своїх контактів про свою діяльність, але якщо Вам потрібно виправити якусь помилку, чи підібрати фото для Вашого профілю, варто тимчасово відмовитись від інформування, це дасть можливість показувати свій профіль лише в привабливому для Вас світлі;

-         використовуйте можливість повної або часткової конфіденційності, якщо Вам потрібно кілька разів підряд зайти на сторінки інших користувачів, для уточнення певної інформації, але після з’ясування необхідної для Вас інформації, не забудьте відновити попередні налаштування;

-         якщо додаючи незнайомих осіб, ЛінкедІн обмежить Вас в кількості таких контактів, скористайтесь додатком «ЛінкедІн для мобільних пристроїв», який такого обмеження не має;

-         відслідковуйте статистичні дані про перегляди, аналізуйте коли Ваш профіль відвідували найактивніше і які це були контакти;

-         переглядайте розділи «Спеціалісти схожі на Вас» та «Інші учасники також дивились», додавайте цих осіб до контактів, вони можуть бути не лише Вашими конкурентами, але й друзями.

 

      Щиро сподіваюсь, що ця стаття допоможе Вам краще познайомитись з усіма можливостями соціальної мережі для професіоналів «ЛінкедІн» та використовувати її з максимальною користю для себе.

 

       Успіхів Вам! Хай щастить в пошуку омріяної роботи, адже лише той ніколи не працює, хто займається улюбленою справою, чого я і Вам бажаю ;-)