26 порад для організації робочого тайм-менеджменту

19.12.2016

1. Часу у добі завжди достатньо, питання тільки у пріоритетах.
Багато хто витрачає свій день на одне, а в результаті робить зовсім інше.

2. Дні завжди заповнюються в процесі.

«Плануйте тільки 4-5 годи реальної роботи в день»
— David Heinemeier Hansson, 37 Signals

3. Працюйте багато, коли ви у тонусі, і розслабтесь, коли ви не в ньому.

«Це нормально, що бувають дні, коли ви зовсім не можете працювати, і дні, коли ви можете працювати по 12 годин»
— Alain Paquin, Whatsnexx

4. Цініть ваш час і зробіть його справді цінним.

«Ваш час коштує $1000 в годину, і ви повинні поводити себе відповідно».
— Jason Cohen

5. Вистачить багатозадачності. Вона просто вбиває вашу концентрацію.
 

6. Встановіть режим роботи і дотримуйтесь його. 
Ваше тіло і розум самі адаптуються. Недаремно говорять «звичка – друга натура»

7. Ми завжди більш сконцентровані і продуктивні в умовах обмеженого часу.
Погодьтесь, ми це знаємо ще з студентських часів, але рідко використовуємо техніку дедлайну свідомо.

8. Робота – це кращий спосіб, почати щось робити. Почніть із дрібних завдань, щоб посунутись з мертвої точки.

«Шлях у тисячу миль починається з першого кроку»
— Конфуцій

9. Працюйте ітеративно, маленькими порціями. Бажання зробити все ідеально душить результат.

«Done is better than perfect» (Що зроблено, те краще, ніж ідеально)

10. Працювати довше, не означає працювати краще. Використайте обмеження як можливість прийняти правильне рішення.

Обмеження змушують задуматись над вибором того, що дійсно потрібно робити.

11. Розмежуйте рутинні і стратегічні завдання, щоб стати більш продуктивним.

«Розмежуйте думки і виконання, щоб виконувати швидше і думати краще»
— Sol Tanguay, Imarklab

12. Призначайте важливі зустрічі зранку.

Буває, що час до важливої події ми витрачаємо на дрібні і неважливі справи.

13. Об’єднуйте зустрічі і комунікації (пошта, дзвінки) в блоки, щоб виділити час для безперервної роботи.

14. Намагайтесь тримати контекст протягом дня.
Перемикання між контекстом (проекти, клієнти і т.д.) призведе до зниження продуктивності.

15. Боріться з прокрастинацією. 
Прокрастинуйте між періодами інтенсивної роботи.

16. Діліть велику роботу на прості завдання.

17. Немає двох завдань однаково важливих — завжди розставляйте пріоритети..

18. Завжди знайте одну головну справу, яку вам обов’язково варто зробити протягом дня.

19. Розбивайте завдання на маленькі, до декількох годин.
Важко змусити себе почати довгі завдання; відчуваєш, ніби все треба зробити за раз.

20. Перегорніть вчорашню сторінку, думайте тільки про сьогодні і завтра.

21. Встановіть дедлайни для всього.
Не давайте завданням затягуватись до нескінченності.

22. Встановлюйте кінцевий термін для напружених чи стресових активностей.

Все колись завершується, інакше ви не витримаєте довго.

23. Завжди записуйте.

«Заведіть інструмент для запам’ятовування і нагадувань. Не вірте, що ваш мозок може пам’ятати все».

Навіть простий записник допоможе самоорганізуватись.

24. Записуйте («паркуйте») всі ідеї.

25. Вчіться! Окрім роботи дуже важливо вчитись і набиратись нових знань.

26. Відпочивайте! Хоча б іноді.