Не будьте страусом або 11 правил «адаптації» в новому колективі.

23.09.2016

Кожен із нас зустрічається з проблемою адаптації в новому колективі. Ми пропонуємо вам переглянути 10 правил, які допоможуть інтегруватися у нову команду з комфортом та в максимально короткий термін.

1. Посміхайтеся. 

Американське правило завжди посміхатися найкраще підходить для новачків. Увас все "ОК", ви впевнені в собі і своїх силах, ви бадьорі і готові до нової та цікавої роботи.

 

2. Тримайтеся «золотої середини». 

Будьте доброзичливі, в міру товариськими, але дотримуйтеся дистанції. Пам'ятайте, у всіх своя «зона комфорту»: один готовий через годину знайомства вирушити з вами в мандрівку, а інший тримає дистанцію, як японець.

 

3. Познайомтеся... з роботою.

Насамперед - досконально ознайомтеся зі своїми обов'язками. Ви повинні точно знати, що саме від вас очікують. Уточніть критерії оцінки вашої роботи. В одній компанії, головне - результат, а віншій - відсутність п'ятихвилинних запізнень і т. д.

 

4. Задавайте запитання. 

Не соромтеся задавати будь-які запитання своєму керівництву, безпосередньому керівнику чи співробітнику, до якого вас «прикріпили». Пам'ятайте: дурень соромиться запитати, розумний соромиться не знати.

 

5. Зробіть самопрезентацію новим колегам.

Коротко і доброзичливо розкажіть про себе. Попросіть допомогти вам адаптуватися в колективі. Пам'ятайте, що більшість людей готові надати потрібну допомогу, особливо, якщо ви їх про це щиро попросили. Кожен любить бути наставником - використовуйте це собі на благо.

 

6. Вітайтеся першим. 

Це елементарне правило ввічливості, яке зробить ваше адаптування більш комфортним. 

 

7. Не перетворюватися на «коректора». 

Ніколи не кажіть «а от у нас в компанії це було прийнято робити по-іншому ...». Намагайтеся не посилатися зайвий раз на досвід своєї попередньої роботи.

 

8. Одягайтеся відповідно. 

Приказку «Зустрічають по одягу ... » також ще ніхто не відміняв. Виглядати на новій роботі сірою мишкою, як і папугою - сумнівний спосіб адаптації. Оберіть відповідний гардероб згідно дрес-коду компанії.

9. Простягніть руку. 

Скористайтеся нагодою і запросіть нових колег відзначити будь-яке ваше свято (день народження, іменини, ювілей і т.д.) в кафе або в офісі (залежно від традицій, прийнятих в колективі). Відмінний перший крок назустріч один одному. Тільки не перегніть палицю, стрип-бар – буде недоречним.

10. Будьте позитивним.

Намагайтеся не піддаватися меланхолії спричиненої поганою погодою, корками чи ще чимось іншим, - не суттєвим. Випромінюйте позитив і вчіться згладжувати гострі кути. Ви побачите, що гарне ставлення, яке ви даруватимете кожному віддзеркалиться добром для вас самого.

 

11. Не будьте страусом.

При виявленні перших проблем чи складних завдань на роботі, не "закопуйтесь" в землю, "не ховайте голову в пісок". Будь-яку справу чи завдання можна вирішити спільною працею з колегами по роботі, правильним питанням чи особистим ентузіазмом, головне бажання.